Söndag

Haaj, nu har jag lagt mej, kollade precis på Hitch med Will Smith, skit rolig, romantisk film.. missade dock halva haha men den var bra. Imon blir det skola, väldigt efterlängtat kan jag tala om, har inte vart där på 3 veckor så det ska faktist bli kul.. Efter skolan ska jag å flaka in till specsavers å fixa mina glasögon, bågarna är alldeles för stora.. sen ska vi till tandläkaren å klaga! Över vad vill jag inte ta upp här. Å efter det ska vi in på dressman å hämta nåt till flaka.. mer än så har jag inte planerat.. Måste beställa till hos rima snart, måste färga min utväxt.. itne så snyggt. Ser att jag börjar få fler å fler läsare, kul:D hoppas ni gillar det! nu ska jag kolla runt lite till sen försöka sova, om det går.. har sovit i 2 ½ timme i eftermiddag, var så trött.. Men godnatt. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0