shoppingsuuugen!


Heey , idag har jag inte gjort någonting alls.. har bara suttit vid datan hela dagen typ. Blev erbjuden att få min utväxt färgad på salong x:clusive, det var tänkt att jag skulle dit imon runt 13.00, men jag orkar faktist inte.. skulle behöva det känner jag men jag får göra det en annan gång. Är jätte shoppingsuuuugen! Kan inte vänta tills på lördag. Här finns det fan ingenting, va å köpte svarta jeansleggings, ett rosa linne å örhängen för nån vecka sen på in the mood.. har inte sett nåt mer här jag vill ha så jag vill in till kalmar å shoppa :D Imon vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske drar in till stan elr nåt .. vi hörs, peace! Här kommer en bild på mej med lugg btw, vad tycks? Å nej jag har inte löshår, har aldrig haft å kommer aldrig ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0