onsdag

Hej bloggen! Idag har jag bara suttit hemma vid datorn, har itne gjort ett skit. Nathalie har vart gullig å hjälpt mej med å fixa bloggen, så nu ser det mkt bättre ut. Ikväll blire idooool, har längtat hela dagen typ.. Men innan det ska ja ut å gå i minst en halvtimme. Jag är sjuukt sugen på feest, men här i äckel oskarshamn händer det ju aldrig nåt, å om det ändå är nån fest äre bara en massa tattare där. Sorgligt. Idag kom mamma in med en bok till mej som jag fått hem från posten, har redan börjat läsa den. Det är inte som en vanlig bok utan det är röster mot våld, vet inte hur jag ska förklara, men det är iaf bla kändisar från hela världen som har skrivit sina åsikter osv. Den handlar om bla katastrofer som inträffat här i världen, misshandel, alkoholism å mkt mer. Boken heter FRED! Det här var klockrent tycker jag! JAG SÅG ALLT. Jag såg hav och kontinenter. Jag såg öknar, bergskedjor och enorma skogar- men inga gränser mellan länder. Det går inte att se några nationer, bara en gemensam planet. Christer Fuglesang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0