LÖRDAG

Tjaa, var i kalmar idag med natha, hittade typ ingenting, inte kläder iaf.. köpte en ljuuusrosa stickad kofta, lila nagellack, örhängen, å en klocka som jag så länge velat ha.. men när ja satt på bussen hem såg jag att den inte funkade:S måste nog byta batteri eller nåt, otur! Blev iaf skit nöjd med klockan, älskar ju klockor! Egentligen skulle jag på fest ikväll, hade fixat mej å allting, var på väg till bussen.. å så ba gick ja tillbaka in. Det ska alltid vara så, så fort du får det som du vill kan du snacka med mej, annars är det ett helvete! Är så trött på allt å alla, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen .. Vissa är bara allmänt jobbiga, andra ljuger å hittar på saker för å iaf försöka få uppmärksamhet, men det verkar ju inte funka för nån av er, lägg ner! Å nyss ringde sinan mej å frågade om vi kunde hitta på nåt, å samma sak där, blev att ja stannade hemma ändå .. idag har det vart en riktig skitdag!  In my shoes, just to see what it's like to be me, I'll be you, let's trade shoes, just to see what it'd be like to, feel your pain, you feel mine, go inside each others' minds, just to see what we'd find, look at shit trough each others eyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0