Lasergame

Tjohoo, just nu sitter jag å väntar på att idol ska börja. Var precis i konsum å köpte bullar.. yummiii.. åt upp dom lika fort som jag köpte dom. Imorn blir det heldag på Big Bang, med bla lasergame, niiice! Jag hoppas verkligen det blir minigolf å sånt oxå, love it ;D Vi ska vara där senast halv 10 så det blir en liten sovmorgon.. Sen efter det ska jag till tandläkaren, var ju där idag å klagade över lite grejer, helt värdelösa tandläkare :S Det är nämligen så att när jag var yngre slog jag i min kompis panna med tänderna å vipps så flög den av, hemskt "/ Brydde mej inte ens om hennes panna elr nånting, var så jäkla ledsen över min tand.. Å sen dess har dom aldrig fixat min tand som dom ska, jag blir aldrig nöjd, dom kan fan ingenting! Så jag bestämde mej för å gå dit å skälla ut dom idioterna å det gick faktist skit bra (Y) Så jag fick som sagt redan tid imon så hoppas det blir fixat! Nu ska jag dra iväg å kolla på idol, jag vet jag är värsta nörden men älskar ju musik å älskar å kolla på när folk sjunger, så ciaooo! Jag å natha ska söka till idol nästa år btw! Haha, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0