Cause when I'm with him, I'm thinking of you.




Helluu! Kollade precis på IDOL, missade det innan på tv så fick kolla på datan. Nils är vidare, kul.. för oskarshamns skull lixom.. Har jobbat hela dagen idag, liksom alla andra dagar, men nu känner jag att jag inte orkar jobba mer så jag ska nog vara hemma resten av veckan! Har ändå inte mått så bra den senaste tiden, har mått illa å grejer, så jag stannar hemma som sagt! :D Gick hem till mammas moster direkt efter jobbet å hälsade på lite, sen skulle hon iväg så jag åkte med bussen vid halv 9. Längtar faktist tillbaka till skolan, praktik suger såå hårt! Hatar det verkligen, en vecka går väl, men 3! :S Men för min del är det slut på det hemska för den här gången iaf. I helgen ska jag nog till kalmar med mor, måste hämta min tel som vart på lagning, döör utan den.. hatar den touch mobilen jag har nu, det är så segt. Men nu ska jag nog kolla på film, har inget annat å göra. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0