Bajram


Heej bloggen! Jag kom precis hem från Gulnar å Sinan, vi var där å firade Bajram. Det var jätte trevligt! Dagen började med att Rima kom hem till oss å fikade sedan åkte jag å hon till Gulnar å var där tills nu. Jag har fått lite pengar, ett nytt vax från lanza å ännu fler parfymer från GUESS, kläder osv. Blev rätt nöjd faktist. Ett TIPS till dom som vill ha VOLYM i håret: Har testat det här vaxet innan å det är verkligen kanonbra! Man ska dock inte ta för mkt för då blir håret helt kladdigt. Jag har testat en massa produkter för volym men har aldrig hittat något som passar just mej å mitt hår, så det här vaxet är något jag rekomenderar! Imon fortsätter jag med praktiken, den sista veckan nu å det ska bli så skönt! Hatar å va ute på praktik, å det jobbiga är att vi ska ut igen om typ 6 veckor å då blir det 4 veckor praktik :S .. katastrof! Men då tror jag att jag ska va hos Rima i hennes salong, det är iaf nåt som jag är intresserad av å nåt jag ska bli, det känns lite onödigt å göra nåt man inte tycker om, som inte är kul. ( Just nu är jag på Intersport, 3:e å sista veckan!) Nu ska jag bara ta det lugnt, lyssna lite på musik å så... men vi hörs igen imon. Peace!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0