kräftskiva




Jag hann inte skriva igår så jag får skriva idag ist.. kräftskiva igår hos natha! jätte mysigt faktist å det va första gången jag åt kräfta.. å förmodligen den sista,, det va inget för mej! När alla typ hade ätit klart vågade jag å flaka till slut smaka en bit.. som sagt, inget för mej.. men vi åt frukt å sånt ist :)

Senare på kvällen spelade vi twister elr va det nu heter.. skit kul! Sen satt vi ba å snackade, ställde massa frågor man skulle va 100% ärlig på,, vi fick ju reda på en del saker som jag abslout inte hade nån aning om innan.

Har inte fått bilderna sen igår än, men hoppas dom kommer snart så ska dom in på bloggen oxå.


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0